luni, 4 noiembrie 2013

Tenul acneic și încrederea în sine

Sunt visătoare, sunt boemă, sunt sensibilă la tot ce mă înconjoară și simt criticile și privirile urâte mai puternic decât ceilalți. De mică am fost complexată, fie din cauza ochelarilor, fie din cauza tenului cu tendință de îngrășare care generează acnee periodic. Mi s-a întâmplat de foarte multe ori să trec cu capul plecat pe lângă un băiat doar din simplul fapt că acneea era proeminentă pe față în acea dimineață. Mi s-a întâmplat de multe ori să refuz invitații la film sau în club pentru că îmi era rușine de felul în care arătam: nici măcar machiajul nu putea acoperi asemenea imperfecțiuni. Toate aceste oferte la care m-am simțit obligată să renunț mi-au afectat puternic încrederea în mine, făcându-mă să mă simt nesigură, urâtă.
De la 14 ani mă confrunt cu această problemă care mă afectează pe toate planurile. Am încercat să o combat cu tot felul de remedii naturiste, tratamente medicamentoase și leacuri băbești, dar, cum niciuna dintre acestea nu își făcea efectul, am hotărât să las timpul să repare ce niciun tratament nu a putut face. Însă nici timpul nu a reușit să repare ceea ce mama natură pusese pe fața mea!
Eram în primul an de facultate: oraș nou, școală nouă, colegi noi, băieți noi și drăguți. Simțeam că viața mea o poate lua de la capăt, mă simțeam pregătită, încrezătoare și nerăbdătoare în fața viitoarelor experiențe. Perioadele în care aveam acnee erau mai rare, ceea ce-mi permitea să mă simt bine în pielea mea cel puțin două săptămâni pe lună. La un moment dat, am cunoscut un băiat drăguț, de la o altă facultate. Era diferit față de ceilalți și mă făcea să mă simt frumoasă de fiecare dată când vorbea cu mine. După multe convorbiri nevinovate care se întindeau uneori până noaptea târziu, și-a făcut curaj și m-a invitat în oraș. Am acceptat fără să clipesc și am așteptat ziua întâlnirii cu mult entuziasm. În acea dimineață m-am trezit încrezătoare și singura mea problemă era legată de ce o să port la întâlnire. Trebuia să ne vedem la 10.00 pentru o plimbare cu barca în Herăstrău și un mic dejun la un local de prin apropiere. Nu pot descrie în cuvinte ce senzație plăcută aveam și ce puternic îmi bătea inima la gândul că în sfârșit vom merge la o întâlnire adevărată. M-am trezit cu 3 ore mai devreme pentru a avea timp destul să mă pregătesc. Mi-am aranjat, cu greu, hainele și m-am îndreptat spre oglindă pentru machiaj. Nu îmi venea să cred! Acneea se întorsese! Și se întindea pe toată fruntea! Simțeam că înnebunesc. Am încercat să o acopăr cu fond de ten, apoi pudră, apoi bronzant, însă nimic nu mai putea repara sau măcar acoperi pentru câteva ore multitudinea de coșuri de pe fruntea mea. Ce altceva mai puteam face? Am început să plâng, atât de tare încât mi-am trezit colega de cameră. Ana a încercat să mă încurajeze fie cu citate despre frumusețea oamenilor care vine din interior, fie promițându-mi că alți băieți drăguți mă vor invita în oraș. Dar, să fim serioși, frumusețea se vede și apoi se simte. Bineînțeles că am ratat întâlnirea, am încetat să-i mai răspund la sms-uri și la telefoane de rușine că l-am lăsat baltă și am început să caut un tratament care să mă scape pentru totdeauna de tenul acneic.
Mi-am amintit apoi de Farmec și de gama Gerovital Plant Tratament care m-a ajutat într-o altă problemă cauzată de data aceasta de părul cu tendințe de îngrășare așa că am intrat repede pe site-ul lor în speranța că voi găsi un tratament și pentru tenul acneic. Tare m-am mai bucurat când am găsit o întreagă gamă dedicată combaterii imperfecțiunilor tenului, numită Gama Gerovital Plant Stop Acnee. Această gamă de produse este concepută special pentru tenul cu imperfecțiuni, pentru tenul acneic și este dovedit clinic că are o eficacitate antiacneică  de 83%, ceea ce mi-a întărit încrederea în rezultatele tratamentului. Plus că eu sunt o mare fană a produselor bazate pe plante naturale. Mi-am comandat aproape toate produsele din această gamă și am început să le folosesc, stabilind un program în funcție de timpul și de necesitățile mele.

1. Astfel, dimineața și seara foloseam Gelul Spumant Antimicrobial care curăță porii în profunzime și îndepărtează excesul de sebuum. Aplicam  puțin gel pe fața umedă, masând ușor pe toată fața și apoi clăteam din abundență. După fiecare utilizare îmi simțeam pielea revigorată, fină și mată.

2. După curățarea tenului cu  Gelul Spumant Antimicrobial, foloseam Crema Sebo-reglatoare Purificatoare exclusiv dimineața și care are rolul de a regla secreția de sebuum, având un efect calmant. Cred că această cremă era preferata mea din toată gama pentru că se absoarbe foarte ușor și oferă tenului un efect matifiant și fără urme de grăsime.



3. Tot după curățarea prealabilă a tenului, mai foloseam și Batonul Corector Purificator, care are o putere mare de acoperire și pe care îl purtam întotdeauna la mine. Are un aspect plăcut și este extrem de ușor de folosit. Îl îndrăgesc pentru că, după utilizare, tenul meu are un aspect frumos și mat.

 Am vorbit la trecut pentru că după numai 4 săptămâni am reușit să scap de toate problemele cauzate de tenul gras. Acum mă bucur de un ten curat, fără imperfecțiuni și care are un aspect frumos și luminos. Mi-am recăpătat încrederea în mine, mă simt mai frumoasă, mai îndrăzneață și, în sfârșit, după atâta timp, pot merge încrezătoare pe stradă, fără a mă lăsa pradă complexelor prostești.
Încă mai folosesc Gelul Spumant Antimicrobial dimineața și seara din simplul fapt că îi oferă tenului un aspect curat și mat. Sunt fericită că, încă odată, produsele Farmec nu m-au dezamăgit și le recomand cu plăcere tuturor celor care se confruntă cu probleme de genul acestora.



Niciun comentariu: