miercuri, 13 noiembrie 2013

Pasiunea mea?

Bucuriile în viață sunt puține. Nu e de-ajuns să așteptăm ca fericirea să vină, trebuie să o căutăm în orice lucru mărunt ce ne înconjoară, în orice gând și mai ales în orice pasiune. Sunt tânără, sunt studentă, sunt bloggeriță și iubesc make-up-ul. Îmi place să arăt bine, îmi place să mă simt bine în pielea mea și să afișez o atitudine potrivită stării de spirit.
Pasiunea pentru make-up am descoperit-o în liceu, atunci când mi-am cumpărat primul fond de ten și am văzut ce minuni poate face, acoperind imperfecțiunile și oferind un ten luminos și o culoare uniformă. Între timp, am descoperit blush-ul, iluminatorul și fardurile de ochi. Mereu urmăresc tutoriale pe internet despre modul în care se aplică anumite cosmetice, despre ultimele trenduri în make-up, ce culori se poartă toamna asta, cum se aplică machiajul în funcție de forma feței și de evenimentul la care urmează să participi.
Cu toate astea, sunt conștientă de problemele pe care machiajul excesiv le poate cauza pielii. Așa că încerc să mă feresc de anumite daune ireversibile ce pot apărea pe față, folosind cosmetice bio și aplicând de câteva ori pe săptămână anumite măști din produse naturale. De curând, am descoperit o mască din brânză proaspătă de vacă și miere care este indicată mai ales în cazul tenurilor uscate și deshidratate. Sunt o fană a  măștilor simple, din ingrediente naturale care pot fi găsite foarte ușor și care ajută la hidratarea și împrospătarea tenului. În săptămânile în care aplic această mască, folosesc brânză proaspătă de vaci de la Delaco, pentru că este singura firmă în care am încredere că folosesc ingrediente 100% naturale, iar mierea o cumpăr de la Plafar. În plus, de fiecare dată când prepar această mască, reușesc cu greu să mă abțin să nu o mănânc, pentru că sunt fan brânză și mai ales că are un gust divin în combinație cu mierea.
Dintr-o cutie de 250 g de Brânză proaspătă Delaco prepar cel puțin trei măști, deci îmi ajunge pentru o săptămână.
Am vrut să vă arăt și vouă cât este de ușor să ai grijă de tenul tău, hidratându-l pentru a-i conferi putere și curățire înainte de machiaj și am realizat un mic videoclip. 


9 comentarii:

ramona spunea...

Imi place, Nico!

Monica spunea...

Super! Imi place mult, Nico!

Unknown spunea...

Măi, Nicoleta mie îmi vine să mănânc ceea ce faci tu acolo. Este întradevăr o rețetă miraculoasă pentru revigorarea tenului. Dacă îmi permiți un sfat-nu mai folosi obiecte de metal când umbli cu mierea!Succes!

Unknown spunea...

Ce tare! Foarte bună ideea :)

Unknown spunea...

Multumesc, Teodora Elena.
Si multumesc Maria pentru sfat, nu stiam ca nu e voie:))

Vienela spunea...

Mi-ai amintit de mama, care statea candva cu caimac pe fata, convinsa fiind ca ii face tenul frumos. Si adevarul este ca astazi are 68 de ani si tenul inca ii este fin, curat...

Unknown spunea...

68? Multi inainte! Chiar incerc sa ma tin de astfel de masti, fie ele si dintr-un simplu castravete:))

Alina spunea...

Nu m-as fi gandit vreodata la Delaco ca pe o unealta pentru masti de fata :))

Unknown spunea...

Eu sunt mai open-minded :)