miercuri, 27 noiembrie 2013

Cadou de aniversare

Iubitul meu,
Ți-am scris de multe ori, fără să-mi dau seama că tu m-ai inspirat. De patru ani îmi ești aproape și mă iubești necondiționat. Ai apărut în viața mea într-o perioadă în care inima îmi plângea de durere, iar speranța se stingea cu fiecare apus de soare. M-ai ridicat de jos zâmbind, m-ai luat în brațe și nu mi-ai mai dat drumul.
Sentimentele ți se citeau pe față, gesturile îți trădau gândurile iar cuvintele erau nu ale unui bărbat, ci ale unui puști din clasa a V-a. 
Mă priveai de sus până jos și înapoi și îmi șopteai mereu că vrei ceva de la mine. 
 - Ce e? Îți spuneam eu, prefăcându-mă neștiutoare.
 - Vreau ceva de la tine! Îmi spuneai, zâmbind.
 - Ce vrei?
 - Vreau să zâmbești numai pentru mine.
Mă făceai să râd de fiecare dată. Erau numai vorbe dulci, iar eu le luam ca atare și nu încercam să văd nimic dicolo de ele. Doar mai târziu, înaintând în relație, am înțeles cât de multe lucruri îmi cereai prin acele vorbe dulci. Îmi cereai fericirea, îmi cereai ca tu să devii universul meu, îmi cereai să te las în sufletul meu, pentru a-l putea repara de rănile produse cu mult timp în urmă.
Ai devenit pentru mine mai mult decât un iubit, mai mult decât un partener, ai devenit un model, un prieten și un confident de încredere care-mi oferă mereu cele mai bune cuvinte și care mă iartă atunci când sunt prea leneșă sau prea supărată. Iar acum, când se împlinesc aproape patru ani de relație frumoasă, încerc să găsesc cadoul care să reflecte cu adevărat iubirea și respectul ce ți-l port în inimă și-n minte.Vreau un cadou elegant și finuț  potrivit personalității tale marcante și care să îți amintească mereu de ziua aceasta perfectă în care noi aniversăm patru ani. L-am căutat îndelung și l-am găsit în colectia „Citate motivaționale cu cristale Swarovski”de la LuxuryGifts.ro. Uitându-mă prin pozele cu acele bijuterii extraordinare, am găsit una care se potrivește perfect cu ideea mea de cadou pentru ziua noastră:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=623538667704460&set=a.623536801037980.1073741828.125276034197395&type=3&theater
,,Te iubesc pentru ceea e sunt eu când sunt în preajma ta.” Te iubesc pentru ceea ce am devenit de când tu ai apărut în viața mea. Te iubesc pentru fiecare zi în care m-am trezit alături de tine. Te iubesc pentru fiecare gest, pentru fiecare cadou și mai ales pentru fiecare cuvând dulce spus în momentele crunte de ceartă în care orgoliul nu mă lăsa să renunț. M-ai iertat atunci când te-am mințit, m-ai șters pe păr atunci când eram prea obosită, m-ai dezbrăcat atunci când am adormit imediat ce am ajuns acasă, m-ai învelit când mi-a fost frig, m-ai iubit când am fost rea și m-ai așteptat când am avut nevoie. 
,, Te iubesc pentru ceea e sunt eu când sunt în preajma ta.” Și astăzi este rândul meu să îți șoptesc ceva:

Simt iubire în fiecare por al ființei mele.
Ai dezgolit fericirea în forma ei cea mai frumoasă,
și m-ai învelit cu ea. I-ai dat cele mai îndrăznețe culori, ai tăiat-o, ai modelat-o, ai reparat-o!
și astfel, te doresc. De-atâta timp îmi știi purtarea, și o-ndrăgești,
ba chiar mă ierți și mă dezveți de forme brute de tristețe. Și-acum îți cer, și eu,

șoptindu-ți îndelung: vreau să zâmbești numai pentru mine de acum și până la sfârșit!



Niciun comentariu: