duminică, 6 octombrie 2013

Poftă de viață de dimineață



        Așternuturile în culori cromatice, sufletul ce stă ghemuit lângă mine și frigul inexplicabil de afară nu mă lasă să mă ridic din pat. E dimineață și în aproximativ o oră trebuie să fiu la facultate. Știi, viața la cămin nu este atât de studențească precum cred unii. Baia pe hol te face să devii un nespălat, gălăgia te face un antisociabil și diminețile te fac un leneș. Nu sunt nici nespălată, nici antisociabilă, dar lenea este și va fi cel mai mare dușman al meu. De cinci luni mi-am propus să mănânc sănătos, dar lenea pur și simplu nu a fost de acord cu mine. Mă trezeam dimineța mai devreme cu 30 de minute pentru a-mi pregăti un mic dejun sănătos care să nu conțină sendvișuri și cine-știe-ce din caserola de la mama, dar, din nou, lenea se încăpățâna. Eram foarte aproape de a renunța la diminețile mele sănătoase, până am descoperit avantajele storcătoarelor de fructe de la Hurom. Țin foarte mult la doza de fructe pe care o mănânc zilnic, însă programul încărcat pur și simplu nu îmi permitea să fac un obicei din a mânca o salată de fructe în fiecare după-amiază. Așa că am mutat această sursă de energie în mesele de dimineață. Am constatat că un suc de fructe proaspăt preparat cu ajutorul noii mele achiziții de la Hurom mă ține veselă și fresh întreaga zi.



       

         E greu să fii tânăr. E greu să fii bătrân. Am remarcat faptul că nu poți doar să te aștepți ca energia și starea de bine să fie alături de tine întreaga zi. Trebuie să le cauți, să le conștientizezi importanța zilnică și să-ți dorești o schimbare. Metabolismul oamenilor poate fi schimbat, însă ai nevoie de persistență și motivație. Mi-am căutat și eu pofta de viață și am găsit-o într-un pahar de suc proaspăt stors dintr-o combinație de cinci fructe și un strop de ciocolată într-o dimineață de marți. Pretențiile iubitului meu cu privire la tehnologie m-au afectat și mă afectează de fiecare dată când vreau să-mi cumpăr câte ceva. Astfel că, atunci când i-am spus că vreau un storcător de fructe nou, am primit un răspuns prompt: trebuie să-l cumpărăm pe cel mai bun. De obicei, când aud asta, știu că va dura cel puțin o săptămână până voi putea cumpăra produsul, însă, de data aceasta, a fost mult mai rapid. A doua zi mi-a arătat magazinul online și, cu precădere, viitorul meu storcător. Era unul din storcătoarele cu presare la rece, Hurom Slow Juicer HE-DBE04 cu o putere de 150W, cu 70 de rotații pe minut și carcasă din inox de culoare argintie, cu un sistem inovator patentat de Hurom, Slow Squeezing System, care, din ce am înțeles din lunga prezentare făcută de iubitul meu, prezintă multe avantaje atât pentru calitatea cât și pentru cantitatea sucul. Desigur, nu am înțeles nimic din detaliile tehnice ale storcătorului, dar am avut încredere în alegerea lui și l-am cumpărat. În plus, așa puteam da vina pe el dacă sucul meu nu avea un gust bun. Spre norocul lui și spre fericirea mea, acel storcător avea să-și merite toți banii. Nu numai că pot să storc orice vreau, însă calitatea sucului este una inegalabilă.


         Acum, un gând frumos și un miros natural de fructe trag de mine să mă ridic din pat. Nici așternutul cald, nici cuvintele dulci ale iubitului nu mă mai țin în pat dimineața. Mă trezesc încrezătoare, cu poftă de viață, cu poftă de suc și o energie de invidiat.


         Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013.


         Poză preluată de la http://www.marketonline.ro/storcatoare/storcator-hurom-slow-juicer-he-dbe04-putere-150w-70-rotatii-pe-minut-carcasa-inox-argintiu

Niciun comentariu: