marți, 24 februarie 2009

Leapşa

Sunt… bolnavă de tine
Aş vrea… să fim amândoi mucioşi
Păstrez… jumătatea de sărut non-stop tatuată
Mi-aş fi dorit… să fie unu-ntreg
Nu îmi place…că mă minţi şi eu te mint şi ne minţim frumos
Mă tem… că Superman va dispărea
Aud... pauzele dintre cuvinte
Îmi pare rău că… nu există Fetiţele Powerpuff
Îmi plac… cele 5 minute acordate mie
Nu sunt… pe invisibil
Dansez… în faţa ta de câteva săptămâni
Cânt… emoticoane
Niciodată… n-am atins luna
Rar… îţi cer scuze
Plâng când privesc, plâng când te privesc
Nu îmi place de mine pentru că… exist şi exist prost
Sunt confuză… când pur şi simplu vorbesc
Am nevoie… să fiu salvată
Ar trebui… să deschid ochii.


Leapşa se duce la Eve.

4 comentarii:

Evelyn spunea...

Leapsa se duce la mine?
si eu de ce nu stiam ?


Loool

Evelyn spunea...

Si ce ar fi trebuit sa fac?


:|

Evelyn spunea...

Acu o luna :)))

Sunt dusa. E clar!

Unknown spunea...

si+a disparut...