joi, 5 februarie 2009

Continuare

El: Poate o să fac ceva cândva pe care tu nu o să-l uiţi niciodată.
Ea: Poate că ai făcut deja acel ceva dar tu nu îţi dai seama...
El: Cum ar fi...
Ea: Cum ar fi faptul că mi-ai spus bună când aveam nevoie.
El: Asta e tot ce tre să fac, să-ţi spun bună des?!
Ea: Mă faci să cred că am dreptate când spun că eşti prost...
El: Un prost de care te îndrăgosteşti...
Ea: Mda... şi asta mă face puţin mai proastă ca tine.
El: Tu ai spus-o!
Ea: ...
El: Te văd în fiecare clipă
mă gândesc numa la tine
tare mult aş vrea să ştii cât de cuminte sunt eu defapt
am fost un bou nesimţit aseara
cum merit să te comporţi cu mine?
I got love sick a long time ago
ce-mi place cum scrie "perfect, no need to test it
OARE CÂT DE IMPORTANTĂ crezi că eşti pt mine
avem o caracatiţă mono-tentaculară
iţi place într-un mod foarte barbar să răspunzi sec şi scurt
pupate-ar buzele mele vinete de frig
ei să fie sănătoşi , şi noi să murim , să scăpăm de belelele lumii
zboară supergirl zboară!
mereu spui "Nu" categoric...
Ea: Îmi las unghiile să crească dacă promiţi că o să ai răbdare
El: Promit
Ea: Aşa, solemn?
El: Aş putea fi cel mai dulce băiat în momentul ăsta, dar ştii că ne certăm tot timpul aşa că...nu
Ea: Nu ce?
El: Nu solemn...
Ea: Şi din nou, în zadar...
El: ...Băi...




Mâine continuarea

5 comentarii:

Joc de nuanţe spunea...

Ea: Îmi las unghiile să crească dacă promiţi că o să ai răbdare
El: Promit




mi se pare atât de cute faza asta. :))
e de o oarecare violenţă înăbuşită şi tristă dialogul ăsta...

Unknown spunea...

Sa inteleg ca ar trebui sa continui dialogu?
Da am impresia ca nu se va termina prea curand;))

PlasticFantastic spunea...

Ai o carapace pe faţă.
Ai o ciupercă pe faţă.
Ai o caricatură pe faţă.
Ai o......

CARACATIŢĂ!


:)))


O caracatiţă schilodită şi devenită monotentaculară nu e ceva ce zupergirl ar putea să repare?

Eu cred că poate face asta şi mai mult decât atât. Poate să şi dactilografieze dialogul pentru tine, dacă eşti ocupată.

Să-i transmiţi asta din partea mea, vrei?

Unknown spunea...

E de bine:))
Ii zic ii zic;)
Chestia e ca nu trebuie sa citeasca toata lumea conversatia asta:)))

Hălăţel spunea...

:D