luni, 16 februarie 2009

Deci


As putea sa scriu atat de mult incat sa acopar tot ce am scris si nu a fost bine? Probabil ca nu pentru ca pt asa ceva as avea nevoie de imaginatie si inspiratie care la mine lipsesc cu desavarsire momentan(lipsa de somn, nevoie de somn, sau poate gandul ca somnu' va schimba ceva:-??).
Probabil maine o sa fie mai bine
Probabil maine o sa ma trezesc fresh
Probabil maine o sa am pofta de viata
Probabil maine o sa ploua
Probabil maine o sa iau o nota mica la engleza
Probabil maine o sa fie la fel ca azi
Probabil maine o sa fie mai rau decat a fost azi
Probabil maine nu o sa ma usture ochii
Probabil maine nu mai am voie sa folosesc scuza jalnica - urasc lunile-
Probabil maine o sa am mai multa treaba decat azi
Probabil maine o sa plang
Probabil maine o sa rad
Probabil maine o sa realizez ce s-a intamplat azi
Probabil maine o sa dezlipesc chestia de pe tavan
Probabil maine, mai mult ca sigur, o sa dezlipesc chestia de pe tavan
Probabil maine, tot maine, o sa o dezlipesc si pe cea de pe perete-se uita urat la mine
Probabil maine o sa ma deranjeze mai putin ce s-a intamplat azi
Probabil maine o sa fiu suparata
Probabil poimaine o sa fiu putin mai vesela
Probabil poimaine o sa-mi dau seama de ce se va intampla maine
Probabil ca e de ajuns sa spun ca azi si maine si poimaine sunt doar zile ca ieri, alaltaieri si acum 2 zile
Preferam sa nu, sincer preferam sa nu

3 comentarii:

Joc de nuanţe spunea...

Probabil că şi ţie îţi merge pe undeva la fel de rău ca mie.

Unknown spunea...

Probabil ca ai dreptate...

Grațiela spunea...

Probabil că nu înţeleg ce e cu starea asta generală depresivă.