duminică, 8 februarie 2009

Continuare

Atenţie! Continuarea de astăzi este puţin deraiată de la cursul principal şi conţine...moluste(pare-mi-se:-?)


Ea: Bă
EL: Da?
Ea: E o caracatiţă pe faţa ta...
El: aoleeeeuu!!!! nu sariti c-o plac!
Ea: o placi? asa mare si ciudata si bolnavicioasa cum e ea?
El: asa cum e ea o plac! Da... asa cu tot cu ochelarii ei , cu tot cu stilul ei... si cu tot cu formele ei sexy ca de fotomodel...
Ea: răspuns scurt şi sec
El: caracatita mea e cea mai mumoasa caracatita dintre toate ... dar nu vrea sa priceapa
Ea: n-ai vazut cat se chinuie Flipper cu caracatita lui... e prea mult...
El: caracatitoiu tau cum e?
Ea: pai caracatitoiu meu lucreaza nonstop si nu stiu nimic de el toata ziua...si seara cand am si eu ocazia sa vorbesc cu el...caracatitoiu meu incepe sa puna emoticoaneeeeeeee
El: Devin emoticon daca taci timp de 2 minute...
Ea: Ceri prea mult de la un simplu muritor...
El: Deseneaza-mi!
Ea: Ce?
El: Contureaza-mi!
Ea: CE?!
El: Sopteste-mi!
Ea: Faci misto?! CE?
El: ...

11 comentarii:

Joc de nuanţe spunea...

El: Devin emoticon daca taci timp de 2 minute...


m-amuză replica asta. :))

Unknown spunea...

Ce-mi place... cand postez ceva nou pe blog, esti tu acolo sa-mi lasi primu comm;)):X:X

Joc de nuanţe spunea...

Sunt fana ta nr1 ce stii tu... :)))

Unknown spunea...

:))bai sti ca asta suna rautacios daca nici macar un strop nu e adevarat...
Ma transform in emoticon:(((

Joc de nuanţe spunea...

Aoleo, eu m-am deschis faţă de tine şi tu te faci emoticon. :|

Măcar de-ar fi un emoticon happy.

Unknown spunea...

E unu-n devenire... de la:| la:)..se onduleaza...;))

Joc de nuanţe spunea...

Aaaaaaaaaa. O să ajungă creţ? <3

Alexa Yaa spunea...

"emoticoaneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee":)))=))misto.imi place bv:*

Hălăţel spunea...

CARACATITOI:))
CUTEEE:X

Unknown spunea...

E, e, eeeeeeee:>

Constantinov Rada spunea...

'povestea emoticoanelor va ramane o istorie nescrisa'.iubiti'va mult de tot >:D< eu voi fi ultima care'ti incheie lista de commenturi,adica sper