duminică, 15 septembrie 2013

SuperBlog 2013

Pentru o perioadă lungă de timp blogul meu a fost inert. Câte o postare la câteva luni era singurul motiv pentru care nu a fost închis. Motivul este pe cât de personal, pe atât de dureros, încât simpla amintire îmi smulge orice gând bun, orice zâmbet, orice speranță de reușită. Cu toate astea, ceva m-a făcut recent să-mi amintesc de liceu și de cât de frumos era când eram provocată să creez ceva special, original. Și ce altceva ar putea fi mai reconfortant, mai stimulator pentru spiritul creator decât o competiție națioanlă la care participă unii dintre cei mai importanți bloggeri? Ei bine da, m-am hotărât să particip la SuperBlog 2013, ediția a șaptea! O să fie două luni în care abilitățile literare și spiritul inovator se vor face remarcate în diferite probe, pe diferite teme.

Sunt nerăbdătoare să văd ce pot!

2 comentarii:

Echipa SuperBlog spunea...

Bun venit in SuperBlog! Iti multumim pentru participare si iti dorim succes! :)

Unknown spunea...

Si eu va multumesc pentru acceptare!
:)