sâmbătă, 14 septembrie 2013

Summer is gone, now back to school

Este acea vreme din an când mulți dintre noi ne întoarcem la școală, fie că e vorba de gimnaziu, liceu, facultate sau master. Cred că sentimentul acela îngrozitor care vine odată cu începerea școlii este amplificat de vremea urâtă de afară - adică, după ce că se termină vara, căldura și timpul liber, începe și școala și vremea rea. Deci, nu numai că trebuie să facem curat în dulap și să dăm la o parte majoritatea hainelor de vară pentru a le face loc celor de toamnă/iarnă, dar trebuie să ne pregătim și moral, care e defapt cel mai greu lucru. Părinții mei au găsit o soluție pentru cea de-a doua problemă: cumpărăturile. A devenit un fel de tradiție în familia mea ca la fiecare început de școală să îmi cumpere câte ceva: haine, un ghiozdan,  o geantă nouă, rechizite, sau chiar și o simplă lampă de birou. Anul acesta m-am hotărât să îmi redezorez puțin camera de cămin pentru a o face puțin mai confortabilă și mai primitoare...așa că am tot căutat pe internet imagini cu dorm room ideas and decorations și am găsit câteva care s-ar putea să meargă:





Cred că într-un final va fi o combinație între mai multe elemente din fiecare cameră de mai sus, cu accent deosebit pe prima poză.

Un comentariu:

Mări spunea...

Back to school = back to shopping la tine, sa-ntelegem. :))

Nu ca ar fi de rau sau ceva.