luni, 6 ianuarie 2014

Viața de blogger

Sunt la început de aproape 3-4 ani în această lume a blogging-ului. Nu  pot spune dacă e greu sau ușor, simt numai că îmi place să fac asta și că vreau să fac asta în continuare.

Ceea ce îmi dă cele mai multe bătăi de cap este faptul că nu mi-am definit încă un stil clar al blogului. Acum scriu de toate și despre toate: de la creații literare și recenzii de filme, la sfaturi despre cadouri și ultimele tendințe în modă.

Întrebarea esențială este ce trebuie să fac ca oamenii să îmi citească blogul? Cum îl pot face cunoscut? Ei bine, acum intră în discuție grupurile de facebook dedicate bloggerilor și site-uri de promovare precum promovare-socialmedia.ro  care ne pot ajuta să dzvoltăm această pasiune în ceva productiv. 

Promovare social media este un site destul de cunoscut care le oferă firmelor, companiilor  începătoare, avansate și premium posibilitatea de a-și face afacerea cunoscută pe mai multe rețele de socializare: Facebook, Twitter, Google +.

De asemenea, pe site la rubrica ,,blog” poți găsi foarte multe informatii despre cum să folosești Google +, Twitter, sau de ce să alegi promovarea prin social media.
Este un mod destul de ușor de a-ți face cunoscut blogul (în cazul meu), afacerea, sau comunitatea din care faci parte. În plus, în prezent au o campanie numită Fani Facebook Gratis care oferă posibilitatea de a strânge 250 de noi susținători ai paginii tale de Facebook. Mai multe detalii aici.



Niciun comentariu: