luni, 21 decembrie 2009

Leapșă

De la Liviuța:)

A. Şapte lucruri pe care le-ai colecţiona de plăcere:
1.Cuvinte
2.Trandafiri
3.Complimente
4.Cercei:X
5.Prieteni:))
6.Pețitori
7.Lumânări
B. Şapte lucruri pe care nu le-ai colecţiona:
1.Timbre(imi place să cred că am, totuși, un viitor)
2.Carne
3.Păr
4.Excremente de animale
5.Ceasuri-prefer să mă ia prin surprindere:d
6.Hârtie
7.Suflete
C. Ai colecţionat vreodată ceva?
Caiete,nu știu dacă se pun...am cutii întregi cu caiete din primii ani de existență:))
D. Care este cel mai frumos cadou pe care l-ai primit vreodată?
Un frate,care s-a născut,însă, înaintea mea cu 3 ani și ceva.Îl iubesc oricum.
E. Ce vrei să primeşti de Crăciun?
Un făt-frumos

Leapşa merge mai departe la Rada :*

2 comentarii:

Grațiela spunea...

Nu inteleg totusi care e treaba cu "prefer sa ma ia prin surprindere" cand vine vorba de a (nu) colectiona ceasuri :-/

Livia`` spunea...

Crezi ca ar colectiona cineva carne sau excremente de animale?:)))