joi, 8 octombrie 2009

Întru iubire


făgăduită formelor inegale de iubire
în sminteala jurămintelor păcătoase
mă judeci şi îmi judeci puterea de a căuta ceva mai bun.
consideri că ai vreun merit pentru strălucirea ochiilor ce mă urmează?
pe tine, care ai dulceaţa sufletului
bunătatea-mbătată de milă
te provoc
să-mi încerci lauda de iubire
să-mi fiarbă inima în sucul tău
să văd mormintele vii sub clar de lege
pentru aceea că fiecare laudă urneşte la răutate
că fiecare lacrimă curge pentru o durere
simt că trăiesc iubire.

6 comentarii:

Grațiela spunea...

Reiau, frumos!

Andi spunea...

sucul ala:))

unde e surdo-mutul vorbaret?:))

Unknown spunea...

Merci, Grati:)

Evelyn spunea...

Frumos, e prea putin spus:x


Mie-mi vine sa plang.

Livia`` spunea...

Ce verosimil`..."Sa`mi fiarba inima in sucul tau".Frumos...`:x

Evelyn spunea...

Recitesc ... si nu ma satur!