joi, 30 iulie 2009

Băiete, ești prost!

înnebunesc aspecte lichide ale trecutului nu foarte îndepărtat
și azi și mâine îți plăceam
acum doar tremurul înspăimântat și alungat de tine
din întunericul cărării dintre stânci
mi te mai poartă-n minte
și mă minți iar cu zâmbetul pe buze

iar eu te cred cum te-am mințit odată
și mă minți iar cu zâmbetul pe buze.

iubitul tuturor pierdut între-animale
nu mai uita de cântul roților de azi
eu nu te uit, eu nu te plâng, dar...

mă minți iar cu zâmbetul pe buze

3 comentarii:

Ninsori Oglindite spunea...

indraznet titlu;)) si poate totodata o afirmatie binemeritata

Numai bine!

Joc de nuanţe spunea...

exces de duplicitate![-(


ma duce cu gandul la un vers din Vama Veche
"baiete esti prost, iar eu nu sunt o curva din trotuar!"
:D

Evelyn spunea...

Asa mint toti:)):-j