vineri, 30 ianuarie 2009

Continuare

Ea: Să-ţi mai spun odată?
El: M-am cam săturat. E, până la urmă, aceeaşi poveste.
Ea: Atunci de ce nu vrei să faci nimic în privinţa asta?
El: ...
Ea: Am încercat să-mi ating vârful nasului cu degetul arătător cu ochii închiși
cu tine de față am eșuat, ai văzut
m-am învârtit de câteva ori în cerc sperând să-ți distrag atenția de la joc
,,dă-te mai încolo, nu mai văd" - ai zis
ascutam muzica dată la maxim pe Garbage, I Think I'm Paranoid - știu, o urăști
mai subtil de-atât nu se prea poate
dansam în stil barbar printre foile tale înșirate-n toată camera ta -----
trup sexy, păr lung - fată
,,m-am hotărât să devin prost, ignorant și, de ce nu?, impotent la tot ce mișcă"
mă gândeam că-ți spui...
ar fi prea ușor și înjositor să mă pun în față și să-ți spun, ca la proști,
bă, care parte din te vreau nu o pricepi?
probabil că pe toată că nici măcar degetul mare de la picior nu l-ai mișcat
greșesc, ți-ai mutat poziția-amorțisei
și dacă m-aș deghiza în om cu o pungă de plastic în cap nu ai face nimic
sau nu te-ai deranja
si daca m-aş arunca de la etajul zece ţipâînd in gol că te iubeeeeeeeeeesc
tu tot nu ai auzi
şi dacă aş face o operaţie şi ţi-aş dărui inima mea în schimbul uneia de plastic
tot nu ai fi mulţumit
El: Aşa mă laşi fără cuvinte...
Ea: De ce?
El: Pentru că ştiu că e adevărat
Ea: Şi nu ai de gând să faci nimic în privinţa asta...
El: ...
Ea: Ca de obicei...



Mâine continuare...

5 comentarii:

Joc de nuanţe spunea...

impotent la tot ce mișcă

buna asta.



ma intreb daca oamenii fac vreodata ceva.

Unknown spunea...

Mha, fac, dar doar ca sa atraga atentia, la consecinte nu se gandesc...:-<

Joc de nuanţe spunea...

Da, depinde cum atragi atenţia sau spre ce.

Unknown spunea...

Cred ca spre ce e a mai mare problema;))

Hălăţel spunea...

nerabdatoare sa citesc @-)