marți, 23 decembrie 2008

Să ne amintim amintirile

Transparent


te văd, dar nu destul de bine. soarele îmi intră în ochi

şi mi-e lene să-i acopăr. mi-e lene să vorbesc

vorbeşte tu şi pentru mine !

ai vorbit ?

banal…

cred că şi un mut şi-ar exprima sentimentele mai bine ca tine

mimează ceva !

ai mimat ?

eşti groaznic la mime...

să nu te axezi pe asta în viitor că o dai în bară

îţi trebuie imaginaţie,

dar eşti varză când vine vorba de verbul ,,a crea’’

ţi-am înşirat câteva rânduri pe-o foaie transparentă colorată-n roz

dar nu te-ai prins

eşti dus

te-ai lăsat minţit de cuvintele adevărului pur violat de toţi şi de toate

(spune NU ! rasismului)

mi-e jenă când deschizi gura

parcă ar zgâria cineva cu unghiile pe tablă

nu te-ai săturat să te tot corectez ?

Laim !

3 comentarii:

PlasticFantastic spunea...

laim egal cumva lame? :|


(si care e faza cu 'spune NU! rasismului?)

:-??

Unknown spunea...

poate ca e mai greu de inteles la prima lecturare....:|
e scris intentionat gresit..poate ca da, ar fi trebuit sa scriu leim ca sa se inteleaga mai bine...pardon, greseala mea;)
(versul de deasupra explica faza cu rasismul...)

Grațiela spunea...

Tot raman la ideea ca... e trist domn'le...