luni, 3 noiembrie 2008

Alcoolul nu te face mare!!!!!!!!!!!


Acum câteva săptămâni doamna dirigintă ne-a anunţat pe noi, elevii clasei a X-a F, că vom participa la campania "Alcoolul nu te face mare!" sub sloganul "Fac ce vreau, dar știu ce fac ? "
Sperăm că vom reuşi să deschidem ochii tinerilor de vârsta noastră şi nu numai, că alcoolul este ultima soluţie, o soluţie care îţi poate crea dependenţă şi te poate face să pierzi perosanele iubite din jurul tău - prieteni, familie, şi chiar şi "aşa zişii prieteni..."
Scriem povestioare, facem poze, filmuleţe, vorbim cu cei interesaţi şi cu cei mai puţin interesaţi(avem o putere de convingere cum nici nu ţi-ai putea imagina), ce să mai, facem tot posibilul ca să te convingem că a spune NU! alcoolului este cea mai bună soluţie pentru tine şi viitorul tău.
Dacă ai nevoie de ajutor, suntem aici (la sala 35, etajul 2) pentru tine ori de câte ori ai nevoie. Nu ezita să ceri ajutorul!!!!!


Testimonial


Cred că aş putea spune STOP! Cred că aş putea spune NU! băuturii. Cred că aş putea renunţa la noii "prieteni". Dar ochii îmi sunt injectaţi de lacrimile vărsate de familie, prieteni, colegi, persoane necunoscute. Ce vă pasă vouă? Ce vă pasă de ce se întâmplă cu mine? Acum vă pasă? Prea târziu.. De ce nu v-a păsat mai devreme? Nu m-ai văzut niciodată. Nu mi-ai văzut niciodată faţa, o faţă tristă, bolnăvicioasă, spălată doar de lacrimi, ştearsă doar de... băutură.
Un sentiment de melancolie acum, după ce e prea târziu, îmi mai alină sufletul înecat în Sângele Domnului... Poate prea multe pahare din Sângele Domnului - aş putea spune. E prea târziu?
Dacă promit că nu mai beau, îmi primesc sufletul înapoi?
Dacă promit că nu o să-mi mai fac părinţii să sufere, îmi primesc prietenii înapoi?
Dacă o să mă schimb, se poate lumea schimbă odată cu mine?
Dacă o picătură de alcool mi-a pătruns în sânge, de ce acum nu mai am nicio picătură de sânge in alcool?