vineri, 15 noiembrie 2013

Vacanța începe printr-un tur virtual

De pe canapeaua confortabilă de acasă, într-o zi de vineri, am început să-mi planific un weekend la Straja. Nimic complicat, numai eu și iubitul meu într-o locație potrivită, nu foarte scumpă, dar primitoare și caldă. Ca orice om normal, am început căutările pe Google: am scris sejur la Straja și am primit destule oferte. Cel mai interesant mi s-a părut al patrulea răspuns care era site-ul Vilei Alpin, denumit generic alpinstraja.ro.
Este genul meu de site, pentru că îți oferă toate informațiile de care ai nevoie și sunt expuse vizibil, pentru toate gusturile.
De la prima pagină îți dai seama că ai de-a face cu niște oameni serioși, care știu ce să-ți prezinte pentru  a te determina să alegi locația respectivă. Rubricile par că sunt aranjate într-o ordine aleatorie, așa că mă simt liberă să mă îndrept spre orice informație vreau.



Pentru mine, una din principalele informații care mă interesează direct este cazarea: cât costă și cum arată camerele. Sunt chestiuni de bază care influențează cel mai mult alegerea locației, pentru că trebuie să existe un raport potrivit între felul în care arată camera  și prețul acesteia. Așa că prima rubrică spre care mă îndrept este Cazare, care e destul de bine organizată și conține prețul camerelor în funcție de locuri și de perioada în care vrei să mergi și destule imagini încât să mă facă să-mi placă. Totuși, aș fi vrut mai multe poze cu băile și celelalte camere. Mi s-ar fi părut mai interesant să găsesc un filmuleț scurt care să prezinte cât mai multe camere și apartamente din vilă, ce obiecte se găsesc în acestea și cum arată băile, pentru că e destul de enervant să trebuiască să dai click pe fiecare poză în parte pentru a o vizualiza.
Pentru că tarifele sunt pe placul meu, îmi continui vizita vituală într-o rubrică cu gust, care miroase a mâncare tradițională și vin fiert: Restaurantul. Cu o capacitate de 70 de locuri, restaurantul Vilei Alpin promite mâncăruri tradiționale și îmi încântă ochiii cu imagini ale unor preparate apetisante care ne așteaptă după cinci ore de schi la Straja, telegondolă și alte plimbări. Încă salivez la pozele din dreapta! Deși aceste preparate îți captează atenția de prima dată, mi-ar fi plăcut să fie prezentat un meniu care să conțină atât numele și descrierea mâncărurilor cât și tarifele pentru fiecare. Poate, de ce nu?, și niște promoții. Restaurantul, ca local, pare destul de aranjat și confortabil, mă duce cu gândul la o masă în familie unde nu te simți niciodată singur.

Vila mă încânta din ce în ce mai tare și m-am îndreptat repede spre rubrica Despre noi, pentru a vedea cu ce altceva mă mai poate surprinde. Cred că aici am petrecut cel mai mult timp, pentru că informațiile prezentate m-au făcut efectiv să visez cu ochii deschiși la cum ar arăta un adevărat cantonament la Straja. Îmi imaginam cât de activă aș fi pe tot parcursul excursiei, cum aș fi participat la sporturi extreme  precum rafting, tiroliană, escaladă, paint ball, activități speo, toate acestea fiind organizate la cerere chiar de Vila Alpin. Mă delectam cu descrierea programului turistic, cu toate acele exerciții aplicative, excursii în țara Hațegului, vizitarea monumentelor istorice din munții Orăștiei....intrasem pe site hotărâtă să caut informații pentru un weekend, dar după ce am văzut planificarea turistică pusă la dispoziție de vilă, am început să cred că am nevoie de cel puțin șapte zile pentru a mă simți împlinită. Și, până la urmă, de ce nu? Doar merităm și noi un sejur adevărat într-o astfel de stațiune, un sejur real, nu doar unul virtual ca cel pe care tocmai îl făceam eu.
În plus, tot în această rubrică am găsit un tur virtual al Vilei Alpin foarte bine realizat care ne conduce prin restaurant, prin sala de conferințe, ne prezintă și o cameră dar și exteriorul pensiunii. Este mult mai bine prezentat decât afișarea propriu-zisă a unor poze cu aceste încăperi. Deși în Galeria foto putem vedea și elementele regăsite în turul virtual, această rubrică de fotografii are un dezavantaj: pozele trebuie deschise pe rând și nu le poți vedea consecutiv. Cred că ar fi mai bine puse într-un slide-show sau măcar să aibă un buton pentru a vedea următoarea poză.
Pe mine site-ul m-a convins de calitatea Vilei Alpin și de toate facilitățile cu care aceasta întâmpină orice doritor. Dacă și tu ești tentat de un sejur la Straja, poți să realizezi propria ta călătorie virtuală aici sau propriul tău sejur, făcând o rezervare online sau la telefon.


Niciun comentariu: